woensdag 22 september 2010

I'm back in Town


Terug van een deugddoende vakantie in Belgenland. Het was leuk om familie en vrienden nog eens terug te zien!
Het laatste weekend ben ik naar Brugge geweest bij m'n zus. Er was vanalles te doen op de autoloze zondag. Op de markt heb ik Sandra van Zsazsazsu leren kennen. Het was een hele leuke, aangename ontmoeting. Ik heb dan ook een paar van haar prachtige - handmade - juwelen mee naar Spanje genomen. Wil je meer juwelen van haar zien, ga dan naar Zsazsazsu en geniet van al het moois dat deze creatieve duizendpoot te bieden heeft.


A la vuelta de unas agradables vacaciones en Bélgica. Estoy muy contenta que he visto mi familia y amigos.
El pasado fin de la semana he estado en Brujas con mi hermana. El domingo había un día sin coches y en el mercadillo encontré Sandra de Zsazsazsu. Fue un encuentro muy agradable y amistosa. He comprado algunas de sus hermosas joyas - hecho a mano - para llevar a España. ¿Quieres ver más joyas de ella, va a Zsazsazsu y disfruta de la belleza de sus creaciones.


I'm back from a pleasant holiday in Belgium. It was nice to see my family and friends again!
The last weekend of my vacation I've been to Bruges to stay at my sisters place. There was a car free Sunday and lots of things to do . On an arts & crafts market I've met Sandra from Zsazsazsu. It was a nice and pleasant meeting. I bought a few of her very beautiful - handmade - jewelry to bring back to Spain with me. Do you want to see more jewelry by Sandra, go to Zsazsazsu and enjoy the beautiful creations of this lovely, creative lady.

4 opmerkingen:

  1. amai ik ben hier al van een halve meter gegroeid met al die lof ! Merci voor de reklame hoor ! Hopelijk geraak ik weer eens tot in Spanje, dan kom ik jou werk zeker en vast ook een live zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muchas gracias por visitar mi blog. No soy un experto en modas pero a veces me inspiro en algunos diseños para crear mis fotos. Me apasionan formas, texturas y colores. Tu blog me gusta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sieraden Trudis... :D
    Ik wilde de link gaan bekijken die je in je blog geeft maar deze werkt niet, jammer... De foto's in je blog geven gelukkig ook een goed beeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Probleempje met de link naar Zsazsazsu is opgelost Aukje, er was een klein typfoutje.
    Alvast bedankt om het te melden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails