donderdag 22 april 2010

Vervilte Zeepjes - Jabón Fieltrado



De kleine vilten zeepjes die ik maak van 100% natuurlijke zeep van Mother Earth, vallen enorm in de smaak hier in het zuiden van Spanje. De wol die ik hiervoor gebruik is merinowol en wol van ongeverfde, middelfijne lontwol van Gotland schapen. Ook wordt er een wollen draad in verwerkt, alsook witte zijde.

Aquí en el sur de España los jabones pequeños, de la marca "Mother Earth" (Madre Tierra), con fieltro que hago gustan mucho a la gente. La lana que uso es lana merina no teñida, de tipo medio-fina de las ovejas Gotland. También hay una incorporación de hilo de lana y de seda blanca.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je zeepjes enig! Maar zijn ze alleen voor de sier? Of gebruikt men ze ook echt zo? Wil je met me delen hoe je ze maakt? hartelijke groet Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge nu pas je commentaar gezien, Ik maak binnenkort eens een filmpje van hoe je deze zeepjes moet maken, maar dan op mijn blog van Tante Tuut. Ik laat het je nog weten!
    Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails