donderdag 29 april 2010

Blauw Gordijn in Nunovilt - Cortina Azul de Nuno Fieltro



Hiervoor gebruikte ik een zijde-look stof die ietsje zwaarder is omdat het vervilte gordijn niet teveel kans zou krijgen om te krimpen. Ik werkte met wol van Zuidduitse schapen, Australische Merinowol en bamboezijde. Nu het vervilte gordijn buiten hangt te drogen, ben ik al aan het nadenken hoe ik het verder ga bewerken met stiksels en kralen. Maar eerst de halsketting afwerken die ik kreeg als opdracht.

Para esto utilicé una tela de seda artificial que pesa un poco más, para que no se encoja demasiado. La lana es de tipo merino de Australia y de ovejas del sur de Alemania. Tambien utilicé seda de bambú. Ahora la cortina se esta secando fuera en la terraza, demientras puedo terminar el collar que alguien ha pedido.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails