zondag 7 november 2010

Felting Balls

 
Posted by Picasa


Today we have made a lot of felting balls for necklaces, keychains etc... I love mixing all kind of different colors, it makes me happy!

Hoy hemos hecho un montón de bolas de fieltro para collares, llaveros etc... Me encanta mezclar todo tipo de colores, me hace feliz!

Vandaag hebben we een heleboel vilten balletjes gemaakt voor halskettingen, sleutelhangers etc... Ik hou ervan om allerlei kleuren met elkaar te mixen, het maakt me happy!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die vrolijke kleurtjes, nu maak je mij ook nog happy:)
    lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi en kleurrijk, vilt je ze allemaal gewoon met de hand of ........????
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love all those colours! Looking forward to seeing what you are going to make with them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mooi mooi al die vrolijke kleuren ! Nu benieuwd naar al dat moois dat je ermee zult maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Thea, deze zijn allemaal met de hand gevilt, samen met man en dochter. Soms koop ik ze ook aan voor mijn workshops als we in tijdnood zitten en ze niet zelf kunnen maken.
    Groetjes Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig! Mooie kleurtjes ook... Ik ben benieuwd naar je sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails