zaterdag 20 juni 2015

Eindelijk terug aan het vilten!!!!

After a period of four years, I finally returned to felt making. And I must say it feels so good. If I take care I'm sure my shoulder will be ok, and I start very small. Wool has always been one of my favorites. I will combine felting and sewing together in my further work. It's nice to be back and that my creativity can flow again.

Na een periode van vier jaar ben ik dan eindelijk terug aan het vilten. En ik moet zeggen het doet zo goed. M'n schouder zal nooit meer de oude worden, maar als ik stilletjes aan terug begin en oplet dat ik me weer niet overvilt (haha) dan moet het lukken. Wol is toch altijd al één van mijn lievelingen geweest maar nu zal ik het ook combineren met stiksels en stof. Het is fijn om terug te zijn en om mijn creativiteit terug te laten stromen.

Un abrazo Trudis!


1 opmerking:

  1. Goed dat je weer begonnen bent Trudis. Doe rustig aan, de wereld is niet razend gemaakt.....!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails