donderdag 25 november 2010

Bij Tante Tuut op de Koffie

Afgelopen week ben ik vooral bezig geweest met het maken van een Nederlandstalige blog. We wonen nu bijna vier jaar in het zuiden van Spanje en ik merk dat mijn Nederlands erop achteruit gaat doordat ik hier natuurlijk veel Spaans en Engels praat, lees en schrijf. Dus ik dacht als ik nu eens een blog maak maar dan alleen in het Nederlands schrijf, dan ben ik dagelijks met mijn moedertaal bezig op een leuke, aangename manier.

De blog moest iets leuks zijn en we (ons hele huisgezin) moeten er allemaal ons ei in kwijt kunnen. En het allerbelangrijkste was de naam natuurlijk. We hebben wat afgelachen deze week maar de keuze is dan toch gevallen op Tante Tuut. Waarom? Dat kan je lezen op Bij Tante Tuut op de koffie.

Ik blijf natuurlijk ook verder doen met deze blog maar door de artrose die in de winter zijn kop opsteekt zal het ook iets minder vilten zijn. Dus heb ik tijd om andere dingen te doen zoals schrijven, veel schrijven!

Ik wens jullie allemaal een hele prettige dag verder en tot op de koffie.
Groetes van Trudis

6 opmerkingen:

  1. Leuke blog en ja de koffie was zeer lekker bij jullie . Als je problemen hebt met je nederlands of sents laat het mij weten dan help ik jou .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de koffie loopt al, ik ga zo bij tante tuut langs!
    lieve groet en tot.....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai jullie hebben de blog-bug al heel goed te pakken ! Leuke blog hoor, ik volg hem natuurlijk met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuke blog bij tante Tuut...! Slim van je om zo je Nederlands wat bij te houden.
    'k zat even te twijfelen of ik nu hier iets zou schrijven of daar... Je was daar al aardig bezig geweest met schrijven zag ik :D Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great blog! I found it though Leovi. check me out as well =) greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah ja dat had ik wel gelezen, dom dom dom, (heb nog geen koffie op, dat zal het zijn)

    Fijn weekend, lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails